Bestellen

Als je de items hebt gevonden die je wilt bestellen dan klik je op ‘in winkelmand’.

Ben je klaar met shoppen en wil je je bestelling afronden, klik dan rechtsboven op het winkelmandje. Daar heb je de keuze om je winkelmandje te bekijken of gelijk af te rekenen. Kies je voor de optie ‘winkelmandje bekijken’ dan kun je zien wat je hebt toegevoegd. Heb je een kortingscode ontvangen, dan kun je deze hier invoeren. Klopt alles? Klik dan op ‘doorgaan naar afrekenen’.

Heb je nog een speciale notitie aan de bestellingen dan kun je dat aangeven in de notities.

Als we je bestelling onverhoopt niet kunnen leveren, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Mocht de bestelling al zijn betaald, dan proberen we de betaling via de door jou gebruikte betaalmethode terug te storten. Indien de terugbetaling op een andere manier gedaan moet worden, zal Studio LEEV je hiervan op de hoogte stellen en je vragen om contact op te nemen met Studio LEEV.

Indien bestelde producten niet voorradig zijn dan zal je bestelling niet tot een overeenkomst leiden en is Studio LEEV niet verplicht om deze producten binnen de bovengenoemde aflevertijd te leveren. Wanneer dit het geval is wordt er contact opgenomen met besteller over de gewijzigde leverdatum.

Bestelling annuleren
Is jouw bestelling al afgerond en heb je je bevestigingsmail al van ons ontvangen en je wil je bestelling toch nog annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@studio-leev.nl dan annuleren wij de bestelling voor je. Neem wel binnen 2 werkdagen na de bestelling contact met ons op voor annulering anders is je bestelling al verzonden. Is dat het geval ga dan naar de pagina Retourneren. Als het pakketje al is verzonden, ga dan naar de pagina Retourneren voor de werkwijze voor het retourneren.